2011 m. birželio 11 d., šeštadienis

Knitting arba lietuviškai - mezgimas :P

  ...kai Ramunė manęs paklausė: o ko gi tu norėtumei dovanų?
  Aš gi, nieko nelaukdama, išpyškinau žodžius, kurie ilgai buvojo mano gilumoje: čeeekio iš siūlų parduotuvės....aišku...
Taigi, gavusi toookį daiktą- jau kitą dieną nulėkiau į parduotuvę ir išsirinkau senokai nusižiūrėtus siūlus... jų buvo žiauriai daug: vos tilpo į krepšį. Be poros matkelių Drops dar prisipirkau ir estiškos vilnos (Aade Lõng).

Tik su ta estiška vilna pavargau: kol susivijau viską į gražius diiidelius kamuoliukus (tikriausiai dar pamenate, kaip mus, mamos ar močiutės mūsų, "kankindavo" - tai yra uždėdavo ant mūsų gležnų rankelių dideles suverptų naminės(!) vilnos sruogų "kupetas" ir vyniodavo į kamuolius. Na nei pabėgsi su ta našta, nei nosį pakrapštysi, o jei dar ta proga ir gyvenimo pamokėlę kokią pravesdavo - siaubas...todėl stengdavomės tų vietų (na kur tas procesas vykdavo) vengti, na bent jau aš... kažkodėl dabar įtariu, kad broliui patikdavo...reiks paklausti....

    Mane sužavėjo toks spalvų derinys, na nestandartinis, sakykim taip: žydras su geltonu...o dar tie perėjimai...
Jau pradėjau megzti, tikiuosi procesas ilgai neužtruks, taip malonu eksperimentuoti..
   Zitai daviau žodį, kad megsiu gražiomis ir tvarkingomis akimis, nes ant lygaus rašto ir tokių plonų siūlų - tai, patikėkite, pakankamai nelengva. Žodis.

1 komentaras:

  1. Visai panašiai, kaip ir pas mane. :) Tik manęs jau niekas nebeklausia... visi puikiai žino, kad siūlai ar merino vilna man bus geriausia Kalėdų dovana. Šiek tiek gal tikrai neįprastai atrodo nuotraukoje atrodo toks derinys, bet gražu.

    AtsakytiPanaikinti