2012 m. gegužės 7 d., pirmadienis

Decorations in the Spring

Taigi, visai nesenai Monika manęs paprašė jai nunerti...ne ne ne, ne žgutą , o
du, kaip aš pavadinau, "kirminėlius". Spalvos rinkimas vyko spontaniškai: "kodėl ne blizgi biserio spalva,a?"- klausiau  aš jos, tačiau, kaip visada nugalėjo pragmatiškasis mano "aš", pamintijau, kad "klijentas/užsakovas visada teisus" ir nutariau Monikos nebenervinti, kadangi laiko jau ir nebuvo apmąstymams...
Gavosi ne du, o visi keturi "kirminėliai", labai subtilios matinės spalvos. Ir dabar aš supratau, kad Monika neklydo: labai gražu...taigi, dabar aš jau apsišarvavau kantrybe ir laukiu galutinio rezultato, gal net ir jūs jį išvysite....
Palinkėkime jai įkvėpimo ir kūrybinės sėkmės...
o Pavasaris žygiuoja toliau...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą